wah ! 
knp bulan ny tetiba rajin nk coret2 dlm blog ny ?
huhuhuhu . . . 
soalan bonus tuk diri sndiri . . 
teda pape lhaa . . . 
saja . . 
(: . . . bosannn . . . :)

tyme2 bosan cm ny ,
kerinduan thdp kmpng halaman semakin menebal . . 
wndu mama , papa , abg n adik . . .
masa sebulan terasa sngt2 pnjg tuk dilalui . . 
bnyk lg cubaan yg leh dtg spnjg masa 2 . . :(

ntah knp bulan ny pnuh sngt dgn tekanan . .
tekanan esaimen , hubungan , kerinduan . . 
semualah ada . .

 ~ mama & papa ~
ana rindu mama papa ,
ana maw peluk + kiz mama ngan papa ,
ana nk luah semua ngan mama papa ,
tp kta jauh ,
ana tkut . .  
ana tak maw mama papa risau bila ana dah luah ,
sepnjg bulan ny ,
asal mama kol msti ana nangis . . 
kacian mama , msti mama risau kan ? :(
ana mnta maf mama . . 

windu mama . . 


 ~ best fwenku ~
wey , aku rndu sngt2 ngan korg . .
lama dah tak kontek ngan korg . .
ada pun aku kntek ngan Ann jep . . 
2 pun dlm fb . .
korg ,
aku wndu tyme2 kta kuar berempat . .
rndu sngt2 . .
aku nk kol & sms korg tp aku taw ,
korg pun msti bz dgn study masing2 . .
bnyk aku nk share ngan korg . .
nnt bulan 6 kta jumpa arr . . :)

* gabungan gmbr kta berempat*



~sahabat baruku~
aku syg korg ,
syg sngt2 ,
mgkin kadang aku tersilap ,
sehingga mbuad kalian terasa ,
namun ,
jauh d sudut hati ,
tiada niat tuk berbuad sedemikian . .
InsyaAllah ,
persahabatan ini akan trus kekal selamanya . .
syg korg . . 

* wah ! pic ny lum ada kat fb kan2? *


~ kekasih hati ~
tk perluku coretkan semuanya ,
krna dirimu pasti tahu apa yg ku rasakan ,
mgkin sikapku kekadang membuadmu bingung ,
namun ,
semua itu bukan pintaku ,
melainkan perasaanku sebgai seorg insan yg bgelar hawa ,
sngtku hrgai kehadiranmu dlm hidupku ,
terima kasih cinta . .  :)

* comel nya sy . . huhuhuhu . .*


akhir kata ,
syukur ku kpda Ilahi ,
krna meminjamkan diri ini ,
sedikit kekuatan untuk terus bertahan ,
mghadapi semua tekanan yg dtg ,
hnya padaMU tmpatku mgadu ,
ku prcaya ,
semua yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya . .
maafkan aku ,
yg selalu alpa akan kewajipanku kepadaMU . .
semoga ,
aku terus mdpt hidayahMU . .
amin . . :)

0 comments:

Post a Comment