hnya untukmu . . .

kepada sahabat atau pun KAWAN ku . . .
sgt tkejut apabila mbaca coretanmu e2 . . 
tdk ku sgka slma ini e2 yg kaw rasakan . .
apatah lagi bila membaca ayat demi ayat yg jg tdkku jgka akn keluar dri mu . .

jika e2 yg kaw rasa maka tiada apa yg dpt aku lakukan . . .
jika e2 yg mbuad kaw gmbira maka teruskan . . .
jika kehadiranku sekadar mbuad kaw merasa benggang . .  aku pergi . . 
dan jika 1 hari nnt dy meninggalkan aku , 
aku berJANJI tidak akan membebanimu dgn kisahku . .  
krna bg mu aku bukan sahabat cuma skdar teman . . .
terima kasih akan semua yg kaw buad tuk aku . .
akhir kata . . 
ku cuba untuk mjdi pndgar namun mgkin aku bkn pdgr yg baek buatmu . . 
mgkin krna kaw lebih matang dariku . . 
tp hny ingin kaw tahu ,
tdk pernah sekalipun terniat di hati untuk membiarkan kaw hidup sndri dgn msalah2 mu . .

kerana adanya rasa syg untukmu ,
kerana adanya tempat yg khas buad mu dihati ini ,
diri ini tdk akn membebani dirimu lg wlpun sedikitpun . . 
dan tdk akn myindir krna tahu perasaan d sindir . 
sekiranya 1 hr nnt tnpa ku sedari ianya berlaku jg ,
hnya 1 pnta ku . . tgurlah bhwa aku membebanimu . .
serta maafku pohon sekiranya luahanku slma ini menyemakkan fikiranmu . .
tiada apa yg dpt ku coretkan lagi . .  
sekian . . 

1 comments:

anisyuhada said...

maafkan aku.=='

Post a Comment