Bila aku ada . . .
Akui adanya ku ,
Sedari hadirnya aku ,
Jaga hatiku ,
Buat aku rasa . . . aku ada,

Kerana . . . 

Adanya aku dalam hidupmu ,
Untuk menyayangi kamu ,
Untuk mencintai kamu ,
Bukan tuk menyakiti ,
Tapi untuk mengubati . . .

Aku sayang kamu ,
Sukar tuk aku bicarakan ,
Sehingga hadirnya kamu ,
Dan adanya aku dalam hidup kamu ,
Kerana aku sedia menyayangi . . . 

Kini . . .
Adanya sayang dalam hatiku ,
Kerana adanya kamu dalam hatiku ,
Cerianya aku kerana aku tahu ,
Di taman cinta itu ada aku dan kamu . . .

Andai satu tika ,
Aku rasa cuma aku yang menyayangi ,
Andai satu tika ,
Aku rasa cuma aku yang mencintai ,
Andai satu tika ,
Ake sedar cuma ada aku sendiri yang mengigati ,
Akan aku berlalu , 
Tinggalkan taman cinta itu . . . 
Berlalu aku dengan kesepian ,
Bersama ketakutan yang pernah aku rasakan dulu . . .
Dan tidak mencintai lagi . . . 
Adapun hadirnya cinta itu ,
Mungkin belayar cinta itu ,
bersama dingin hatiku . . .~~


pena baca tak luahan ny ? :)
18 DEC 2010, 22:27 ,
org pena post ny kat note fb org . .  :)

tetiba pgi ny teringat ,
dan rasa nk letak kat dlm blog ny . . :)
tapi , adakah semua 2 mbwa mksud ?




0 comments:

Post a Comment