Hi there ! Cuti sekolah sudah bermula dan saya juga sedang bergembira menghabiskan cuti saya di kampung ! Tapi takde la cuti sangat pon . . Cuti yang turut diikuti dengan tugasan-tugasan yang membangkitkan migrain saya . . :( Tapi tak kesahlah ! yang penting dapat balik kampung ! ! ! Yahooo !

Berbalik kepada tajuk BACK TO SCHOOL, pada cuti minggu yang pertama (05-09 MAC 2012), suma guru pelatih 1PISMP IPGM diminta untuk menjalankan tugasan yang dikenali sebagai SBE (School Best Experience) ataupun PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah) ataupun ROS (Research Of School) dan ianya juga tidak terkecuali untuk Cik Cuzie. :) Mula-mula excited sesangat, tapi rasanya takde la seronok sangat kan . . atau saya je yang kurang berperasaan . . Huhuhu . . Ok , cukup . . takde idea dah nak coret apa kat dinding blog ny . . So, berikut merupakan hasil BTS saya dah rakan-rakan ! :)



* My 1st day and trying to handle the class *

Ada ciri-ciri nak jadi pendidik tak ? :) 

+Owh Nooo ! Catur itu mengingatkan saya pada zaman kegemilangan Melayu Melaka . . +
* HAH ! Inilah kesannya daripada gambar sebelumnya . Curi Tulang . *

* Si Kembar yang nakal, comel dan bijak ! *

*Cara untuk mengawal mereka.;)*

 *Comel kan?*

 *Hasil usaha mereka*

*They give me the Best School Experience. :)*

0 comments:

Post a Comment