~ 27102011 ~
saya belajar 1 benda baru ,
Berdiri Di Atas Kaki Sendiri @ Berdikari ,
saya tau la suma org tau perkataan tu ,
saya pun tau kowt ,
cuma sy je tak aplikasikan dalam kehidupan seharian saya . .

OK ,
saya nak ucap terima kasih kat seorang ny ,
hari ny dia sedarkan saya ,
bahawa saya banyak bergantung dengan dia ,
dia baik ,
tapi mgkin tanpa sy sedari ,
saya banyak bebankan dy . .
saya nak minta maaf kat dy jg ,
sal mgkin selama ni sy bnyk menyusahkan dia ,
saya bnyk bebankan dia ,
dengan permintaan2 sy ,
dengan makanan2 yg sy idamkan . .
huhuhuhu . .
sowie taw awak . .

TQ ,
kepada mereka2 yang sentiasa memberi sokongan ,
sentiasa setia menemani sy dlm keadaan bgni . . 
syg kamu berdua . .

mlm ny ,
teringin sgt nk mkn NASI GORENG AYAM ,
tapi ,
bila dikenang ,
sedey ,
jgn menyusahkan org yg kamu syg cuzie ,
ganti je nasi goreng ayam tu dgn maggi . .
deep in my heart feel wanna cry 
bkn tak besa pun . .
hahahaha .

~ mula lah bljr tuk berdikari sebelum kamu terlanjur manja seperti saya ~
+ pesanan dr empunya blog +


0 comments:

Post a Comment