beberapa jam yang lalu , 
sy kuaq p shopping ,
ntah pape jep yg sy beli ,

sejam yg lalu ,
sy berjumpa ngan AWAK ,
selepas sepuluh hari tidak bertemu !
rindu !
sangat rindu !
tapi malangnya ,
kita bertemu dengan cara ,
~ PERTELINGKAHAN ~

saya dambakan ,
pertemuan kita hari ini ,
sama seperti ,
awak tinggalkan saya kat lcct mggu lalu ,
awak tinggalkan sy selepas menjemput sy ,
tapi ,
itu cuma 1 dambaan . .
dambaan pilu !
h0h0h0h0 . . .
( mud sad tapi sempat gelak )

mungkin saya salah ,
saya susahkan awak ,
saya tak terbaca pun msg awak yang last ,
tapi perlukah awak bertindak cm tu kat hadapan sy ?
bertindak sebegitu selepas 10 hari kta tak jumpa ?
dah tu ,
masti awak tak tahu kan . .
tak lama lg genap setahun hubungan kta ni . .
huuuu . .

huuuuu . .
sy pun stres juga ,
banyak keja nk buat ,
tapi saya tak libatkan awak pun dlm stres sy ,
sy tak kisah awak nk libatkan sy ,
tapi jgn lah marah sy ,
sy tak larat nk gad0h ngan 0rg yg sy syg !

dah2 ,
cukup2 ,
tak nk coret bnyak2 ,
kang ni pula yg tukar esaimen . .
sy ta maf lau da silap n salah . .
mat raya !

0 comments:

Post a Comment