~ AKU ~
gadis biasa ,
tdk sempurna ,
sekadar sandaran ,
menumpang kasih mu ,
sentiasa ada d sampingmu ,
sentiasa menemani hari2mu ,
merasa bosan tanpa hadirnya kamu ,
dan
ditakdirkan jatuh hati padamu .

~ DIA ~
gadis istimewa ,
istimewa bagi mu ,
masa lalu mu ,
namun 
tetap teguh d hati kamu ,
setiasa dirindui ,
sentiasa disayangi ,
sentiasa dinantikan ,
kembali ke dalam hidupmu .

~ KAMU ~
jejaka hebat ,
mampu meruntuhkan tembok ego ini ,
mampu mengambil sekeping hati ini ,
mampu membuat diri ini tdk keruan ,
jejaka setia ,
yg sentiasa menanti dirinya ,
merindui dirinya ,
menyayangi dirinya ,
bertahan untuknya ,
walaupun 
di bibir kamu berkata ,
" Dia hanya masa lalu sy "
tetapi  di hati kamu menafikan semua itu ,
masa lalu itu cukup berharga buat kamu ,
sehingga ada hati yg terluka dek masa lalu itu .

~ AKU . DIA . KAMU ~
insan yg berbeza ,
personaliti yg berbeza ,
kamu terlalu cinta akan dia ,
walaupun , 
aku yg berada d hadapan kamu .
kamu menyayanginya ,
walaupun ,
aku yg berada d samping kamu .
sulit tuk aku terima ,
namun 
apa yg terdaya tuk aku lakukan ?

" CINTA TAK SEHARUSNYA MEMILIKI "

akhirnya ,
aku faham akan maksud ayat tersebut ,
adakala kita perlu mengalah ,
jgn terlalu pentingkan diri sendiri ,
demi melihat org yg kita syg itu bahagia ,

" BELAJAR UNTUK MENERIMA ORG YG SYG KITA ,
BUKAN MEMAKSA ORG TUK MENYAYANGI KITA "

setuju ,
sngt setuju dengan ayat ini ,
aku tdk seharusnya memaksa kamu ,
tuk menyayangi aku , 
tuk sentiasa ada dekat dgn aku ,
dan 
aku juga seharusnya cuba untuk menerima org yg syg aku ,
tetapi ,
malangnya ,
pintu hati ini telah dikunci 
dan ianya hanya untuk kamu .

~ JIKA ~
aku bukan yg terbaik ,
aku akui ,
kerana aku mmg tdk smpurna ,
jika ,
dia ingin kembali ,
aku janji ,
akan ku cuba ikhlaskan hati ini melepaskanmu ,
demi melihat kebahagiaanmu ,
apapun yg terjadi ,
tdk pernah sesaat pun aku menyesal berada di samping kamu
kerana ,
hati in dan syg ini adlh milikmu . 


~salam~






0 comments:

Post a Comment