hari ni , 11 julai bersamaan hari isnin , 3 hari selepas umur sy genap 19 tahun . . 1 peristiwa yang sy rasa sangat2 menakutkan dan agak membuat sy tidak keruan terjadi pada tarikh ini . . akan sy ingat tarik ini sama seperti sy ingat 22.02.2011 bersamaan dengan hari selasa . .

saya akui kesilapan saya , saya sangat2 bersalah . . saya menyesal akan semua yg telah sy lakukan . . sy minta maaf . . sangat2 minta maaf . . :( saya tak nk salahkan dy , sy tau dy skit hati . . dy marah sy . . sy terima cuma sy syg perhubungan ini . . sngt2 syg . . dy ajar sy bnyak perkara dlm hidup dan sy takkan pena menyesal pun kenal mahupun berhubungan dengan dy . . dy kata dy bosan , ya mgkin sy mmg membosankan . . dy kata dy tak syg sy . . tp sy syg dy . . sngt berharap semua itu cuma luahan ketika dy beremosi shja . . sngt2 berharap sedemikian . .

sy dah cuba kawal emosi sy td . . sngt2 kawal . . tp sy gagal . . sy lemah . . maaf kan sy . . kta sma2 skit hati dan semua berpunca drpd sy . . peristiwa hari ini agak mencabar sy namun sy sngt2 takut untuk mengambil resiko . . sngt2 takut . . kenapa ? mengapa ? kerana sy tdk setegar perempuan d luar sana dan sy telah memahat nama HUBBY sy d dlm hati sy . . bukan sesuatu yg mudah bagi sy untuk memadam semua itu dengan sekelip mata . .

* saya sayang dy *




akhir kata , sy syg dy . . sngt2 syg dy . . 
MAAF KAN SAYA

~salam~

0 comments:

Post a Comment